Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2019 12:00 - Продължавай да туптиш, Любов! Отново и отново!
Автор: zabunova Категория: Новини   
Прочетен: 1855 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тя е 23-годишна много красива беленчанка, много влюбена и много зряла за възрастта си. Обичаща с онази неподправена и чиста обич, за която пеят поетите. Онази, истинската! Хубавата, красивата, нежната, усмихнатата, щастливата! Най-вълшебната. Святата! Омъжена отскоро.  И Бременна! Прекрасна с наедрялото си коремче! С дете, което ще се роди на най-светлия християнски празник –Великден! Ако прогнозите на медицината излязат точни, на 28 април 2019 година   на света ще се появи не само едно ново дете, но и една нова майка. Симона и партньорът  и също ще са нови хора – майка и баща!

В навечерието на 8-ми март – Празникът на жените и майките, ви представяме невероятната Симона Тричкова:

Коя  е Симона Тричкова?

Родена съм в град Бяла на 10.12.1995 г. Майка ми се казва Йорданка и работи в завод “Модул”. Тя е една страхотна и грижовна майка! Използвам възможността да и благодаря за всичко, което ми е дала и за това как съм възпитана. Основното си образование завърших в НУ “П.Р.Славейков” с класен ръководител Калинка Ангелова. Средното си образование завърших в СУ “П. Волов” с класен ръководител Димитринка Кръстева. Висшето си образование завърших в един красив град - Плевен. Кандидатствах само там и имах желанието да стана помощник-фармацевт. Желанието ми се сбъдна, вече съм завършил кадър и си имам прилична работа в град Русе. От малка си мечтаех точно това, да помагам на хората. За мен това е много благородна и чиста професия. Родителите ми ме подкрепиха в това мое решение и никой не ми е повлиял по някакъв начин. Те бяха през цялото ми обучение до мен и ми помагаха, за което изказвам едно голямо БЛАГОДАРЯ! Избрах точно това учебно заведение, защото знаех, че от там ще взема най-доброто. Чувала съм много добри отзиви за Плевенският университет и вече като завършила твърдя, че е така и там са най-добрите кадри!

Омъжила си се наскоро. Какъв човек е  съпругът ти?

Омъжих се на 15-ти октомври 2018 година. С моя съпруг ме запозна    най-добрата ми приятелка. Те учеха заедно в град София и бяха от един курс. Така и започна всичко с нашата връзка. Той е от град Пазарджик родом, но са се преместили в град Русе да живеят и работят. Предложи ми брак на 1 юли 2017 година на July Morning. Бяхме на почивка, аз имах тежки държавни изпити и с нетърпение очаквах почивката. Дори си спомням той като ми каза, имай още малко сили и ще бъдеш най-щастливата. Така и стана! Сватбата ни беше планирана за 15 юни 2019 година, но една радостна новина я изпревари, а именно новината за нашето бебче. Ние, обаче искахме да си имаме брак преди да се е родило бебчето и затова решихме да се подпишем. Искаме да си направим сватбата с бебето като порастне. Нашите родители ни подкрепиха и бяха много щастливи от това наше решение. Аз не мисля, че има определено време за това на колко години ще си създадеш семейство, важното е да го почувстваш вътре в себе си. Бракът за мен е едно допълване. Мисля, че успехът в брака не е правене на големи неща, а правенето на малките неща ден след ден! Залагам на разбирателството, компромисите и любовта!

Бременността обикновено се свързва с “времето на добрите надежди”.. Каква беше реакцията на половинката ти, след като разбра, че ще имате дете?

Забременях в края на юли месец. Бременността ми беше предвидена, очаквахме я, защото искахме и планирахме да си имаме дете. Моментът в който разбрахме, че ще ставаме родители, бе неописуем!. Двамата бяхме на седмото небе като разбрахме, дори не можехме да повярваме, защото опитвахме доста време и все не се получаваше, но явно тогава не е бил точният момент. Сега съм към края на бременността си и постоянно мисля за момента, в който ще се появи малкото човече. Не ме напуска чувството, че чрез бременността съм особено близо до най-голямото чудо на живота! Чета книги за отглеждането на детето, но все пак ще имаме и помощници- нашите родители, прабаби и прадядовци. Чакаме този момент с голямо нетърпение и даваме всичко за него, както всички родители за децата си! Бременността ми не ме е лишила от нищо, чувствам се пълна с енергия и съм постоянно в движение. Всички около мен ми помагат и ме поощряват. Както всяка бременност има и някои неприятни моменти като гадене, отпадналост, киселини, но това е през първите месеци. Наслаждавам се на това уникално чувство да дадеш живот и да тупкат в теб две сърца! Дори и без да виждам бебето си, аз съм близо до него, представям си как изглежда, разговарям на ум или на глас с него
 Трябва да призная, че предстоящото майчинство промени представите ми за важно и маловажно, даде ми нова посока. Пътят със сигурност няма да е лек, но времето и усилията си заслужават! Нашето бебче трябва да се роди на един много християнски празник, а именно Великден - 28 април тази година.

Къде работи съпругът ти - ще можете ли да издържате и себе си, и детето?

Съпругът ми е зъботехник, завършил е висшето си образование в София и си има собствена фирма. Изкарва си доста прилични пари, но и се труди много! Аз съм в майчинство. Наумили сме си и още нещо, с което да се занимаваме, но е в процес. Живеем с баща му, който ни помага във всичко, за което сме му много благодарни! За мен семейството е ВСИЧКО!

Какво е отношението ти към приемните майки?

Няма по-чисти същества от децата! Има хора, които се молят за деца и не могат да имат. Не мога да разбера ония, които създават деца и ги оставят безпомощни още в родилния дом!Лично аз не познавам такива родители. Но увеличаването броя на изоставените деца  показва необходимостта от грижи за тях и тогава иде ангажимента на приемния родител. А това е голяма отговорност, според мен! И любов! – да заобичаш чуждото дете като свое!

Твоето пожелание  към жените по повод Денят на жената – 8 март. И към майките!

Да се гордеят, че са родени ЖЕНИ! Да са  здрави,   силни и да се  борят с трудностите, които срещат! И да не се отказват от невероятния   потенциал, отреден им от природата - да отгледат живот в тялото си! Най-женското време за една жена! Уникално състояние, което ни променя, подготвя, може би ни прави по-зрели, и надявам се, и по-отговорни.

Йорданка ЗАБУНОВА

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabunova
Категория: Новини
Прочетен: 699001
Постинги: 301
Коментари: 292
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930