Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2011 16:28 - Не ме обичай толкова много!
Автор: zabunova Категория: Поезия   
Прочетен: 2300 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 24.10.2012 23:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Не ме обичай толкова много! Не ме обичай!
          Ако си тръгна оттук, как ще те оставя такъв,           шеметно мил и бръшлянов? Как едничък           без мен един ден ще намериш пътя за утре-то?           Как ще бъдеш пак същият – див и безхитростно прям?
          Един ден всеки живот свършва, скъпи, всяка любов!
          И боли! Тези неща се разбират винаги късно...           Затова сега не искам  да ме обичаш толкова силно 
          и да тъжиш после, да ме търсиш  дълго и трескаво!
          Тръгна ли си, толкова за теб ще ми е мъчно,             че ще изригна, ще избухна като свръхнова           в някое ново съзвездие! И от там, от безкрая,
          зад решетките на миглите, ще бдя тук, долу,  
          да не начупят отново духа и  душата ти!           Не ме обичай толкова много! Ще е по-лесно!



Гласувай:
8



1. smile999 - Няма малко, или голямо обичане. . . ...
16.04.2011 17:22
Няма малко, или голямо обичане...обичта е без граници и условия!
Харесах.Поздрав!:-)
цитирай
2. zabunova - Сигурно сте права!
16.04.2011 17:47
smile999 написа:
Няма малко, или голямо обичане...обичта е без граници и условия!
Харесах.Поздрав!:-)

Отвреме на време се оставям на меланхолията, тогава по-ясно усещам хубавото. Благодаря за коментара!
цитирай
3. tota - Обичта е една,
17.04.2011 06:47
но изразяването и е различно...Поздрави!
цитирай
4. tryn - Поздрав, Забунова!
17.04.2011 10:53
Рядко харесвам свободен стих, твоят ми показва някои предимства на на този стил...
Уникален поглед към любовта. Топло и човешко звучене.
Честита Цветница и бъдете щастливи още дълго-дълго! :)
цитирай
5. zabunova - Обичта е...
17.04.2011 13:22
tota написа:
но изразяването и е различно...Поздрави!

Благодаря! Затова сигурно все търсим...Държа и се радвам, да чуя мислите Ви!
цитирай
6. zabunova - Изключителна чест е за мен мнението Ви
17.04.2011 13:33
tryn написа:
Рядко харесвам свободен стих, твоят ми показва някои предимства на на този стил...
Уникален поглед към любовта. Топло и човешко звучене.
Честита Цветница и бъдете щастливи още дълго-дълго! :)

в тези думи " Уникален поглед към любовта. Топло и човешко звучене" Това исках да покажа, не "обичай ме!, а "не ме обичай толкова!", именно защото обичаш по един вълнуващ и мъдър начин...Което е много повече обич и т. н. За стиха, не е стих, но не искам формата да подчинява смисъла и явно, казвм, че мога да го направя класически, но явно ...толкова мога! Предпочитам свободата на мисълта, а не думи, наплетени по звучност, без логика и съм уплашена! -чета тук такива неща. И някой път си викам аз ли не съм добре или...Прегръщам горещо!
цитирай
7. анонимен - И таз хубава ....
19.04.2011 17:31
Жена да иска и търси по-малко обич....
Да търси и иска искрена, да иска нежна, да иска ... любов , но САМО "по-малко" ...?
Дали в това се крие вълнението и мъдроста ? Интересен случай .
Въпреки всичко, заради нестандартното чувство, гласувам в очакване на следващия пост...:)
цитирай
8. zabunova - Ами, да!
19.04.2011 17:57
[quote=andreshko] "Жена да иска и търси по-малко обич....
Да търси и иска искрена, да иска нежна, да иска ... любов , но САМО "по-малко" ...?
Дали в това се крие вълнението и мъдроста ? "

Животът прелива от подобни ситуации! "Заминал" си и останалият се довлачва до ...края си, неспособен да преживее без теб, вегетира само в остатъка от дните си. Ако истински обичаш някого, не би искал да му причиниш това...В този смисъл мисля, че е по-мъдро! Благодаря, че Ви е направило впечатление! И че се обадихте!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabunova
Категория: Новини
Прочетен: 698574
Постинги: 301
Коментари: 292
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930