Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2011 00:10 - Ще дойдеш ли със мен до горе
Автор: zabunova Категория: Поезия   
Прочетен: 1848 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 24.10.2012 23:59


(разни нещица)   
Една пътека – опнат лунен лъч –
проблясва сред утихнало зелено нагоре, дето, казваш, бил върхът, до който аз не бих могла да стигна. - Не може „може и да мога!”- ме отрязваш: Това са 30 километра дневен преход! Сред урви и скалисти склонове, и ручеи в плътта на планината. Обувки нямаш, как със тия токчета? - Обувките ли - равни са почти! - И дрехи нямаш подходящи! - Ще си купя дрехи! - Ще бъде кал, мъгла и дъжд, по цял ден ще сме кални, мръсни, прашни... - Няма нищо! - Ще съм ти спрял целувките!?
... До следващата хижа!
- !?...
- И душа, и цигарите, кафето, кока колата...
- Ще имам термос!
- И няма да говорим, невъзможно е... - Ще вървим, мълчейки... - А знаеш ли върху какво се спи във хижите!  - За нарове ли става дума, в смисъл... - Ядеш, каквото ти предложат... Не е за тебе – трябва да обмисля! В противен случай трябва да те нося – И как ме виждаш – с целия багаж - и моя, твоя и със теб - на гръб?
... Ще дойдеш ли със мен до горе, милата ми?
 



Гласувай:
2



1. tota - "Ще дойдеш ли със мен до горе, милата ми? "
02.04.2011 00:26
Достатъчен е само този израз и можем да летим...Поздрави!!
цитирай
2. sparotok - път
02.04.2011 00:48
Когато някой твърдо е решил да направи нещо, ще го стори каквото и да му се изпречи на пътя!

Поздрави!
цитирай
3. zabunova - Достатъчен е само този израз и можем ...
02.04.2011 01:10
tota написа:
Достатъчен е само този израз и можем да летим...Поздрави!!

Вече познавам Вашата страхотна чувствителност! И отзивчивост! С Благодарност!
цитирай
4. zabunova - Когато някой твърдо е решил да на...
02.04.2011 01:13
sparotok написа:
Когато някой твърдо е решил да направи нещо, ще го стори каквото и да му се изпречи на пътя!

Поздрави!

Много ласкаво! Благодаря Ви!
цитирай
5. zabunova - Да, прав сте, не е...
08.04.2011 12:38
анонимен написа:
Но е поезия? И е доста...необичайно нещо.
Но пък искрено и има, има хубаво чувство, чувства..


...много далеч е от поезията, както аз я разбирам, а и повече хора! По едно време пишех отгоре "разни нещица", слагах ги в категорията "други" и т. н. Но винаги съм се притеснявала, най-вече заради поетите, които съм чела и познавам. Просто си ги пиша тези "нещица" "да помиря себе си с останалото". Мога да направя стиха, но не искам да бъде за сметка на смисъла, а и нямам това време...Просто нещо се е случило и ме е развълнувало...Много Ви благодаря за реакцията! Отдавна исках да споделя с останалите, че с изключение на 1-2, останалите сме далеч от истинските майстори, и Ви благодаря за повода да го направя! Стана май много дълго! А защо "анонимен"? Обаждайте се!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabunova
Категория: Новини
Прочетен: 699051
Постинги: 301
Коментари: 292
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930