Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2013 16:19 - Изпращам тази година с любов!
Автор: zabunova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2106 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Не може да пристъпиш в Новата Година без да благословиш отминалата! – това научих от художничката Джина Брезини, дъщеря на моя преподавател проф. Стефан Брезински, която срещнах тук. Изумиха ме думите на това момиче на годините на една от моите дъщери, с които то изпращаше една отминала година. Изкушавам се да ви предложа няколко нейни изречения, имащи силата на молитва:        Благославям тази година от живота си. Благославям всичко, което тя ми донесе. Благодарна съм за всичко, което се опитах да направя -- независимо дали беше успешно или не. Благодарна съм за моментите, в които вярвах в себе си -- даже когато не успявах да ги задържа толкова дълго, колкото ми се искаше. Благодарна съм за всичко, в което сполучих. Благодарна съм за всеки път, в който разширих границите на възможното. Благодарна съм за всеки път когато успях да съм щедра към себе си и към другите. Благодарна съм за времето, което вложих в осъществяването на мечтите си...     Благодарна съм, че си разреших да обичам и позволих на другите да ме обичат. Благодарна съм, че си разреших да получавам това, което искам. Благодарна съм за рисковете, които поех и за обещанията, които удържах...Благодарна съм, че преодолях препятствията, следвах избрания от мен път и продължих да вървя напред. Благодарна съм, че съумях да направя смели избори. Благодарна съм за това, че отворих сърцето си и продължих да се грижа за тялото и духа си. Благодарна съм, че чувствам. Благодарна съм, че съм честна със себе си и с другите, без да се оправдавам или виня... Благодарна съм, че научих нови неща, които ме правят по-добра. Благодарна съм, че продължих да се съюзявам със силата и светлината в мен. Благодарна съм, че се научих да вярвам на себе си, на живота и на духа си. Благодарна съм, че избрах да живея вдъхновен живот...Благодарна съм и на моето семейство, колеги, приятели и клиенти, които ми дават толкова много любов и подкрепа. Благодарна съм за хората и ресурсите, които се появиха в моя живот -- дори ако е временно.
     Благодарна съм за всичко, което постигнах и осъществих, но най-много съм благодарна, че ставам такава каквато съм.
 



Гласувай:
6



1. stela50 - Не може да пристъпиш в Новата Година без да благословиш отминалата...
31.12.2013 17:31
Може би е така ... и аз приемам казаното от това момиче,
всеки е истински за своя малък свят...
думите звучат като молитва, като поглед към изминалото време
с благодарност и любов.
... Благославям тази година от живота си.
Благославям всичко, което тя ми донесе.
Благодарна съм за всичко, което се опитах да направя --
независимо дали беше успешно или не...
Но аз, мила далечна приятелко ... очаквам Новата 2014-та
с любов, с толкова силна вяра и надежда, колкото никога до сега...
Да е щастлива, добра, обична Новата година !
Весело посрещане и топла прегръдка за теб, Дани !

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabunova
Категория: Новини
Прочетен: 698528
Постинги: 301
Коментари: 292
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930