Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 10:52 - Стоянка Мутафова и Ивайло Калоянчев „пързаляха” беленчани един час
Автор: zabunova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1409 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2016 20:21


   На 30 март 1993 г. салонът на читалището щеше да се пръсне по шевовете си. След спукването на тръбите на парното, това щеше окончателно да погуби 100-годишното духовно огнище. То се оказа малко (дали пък това не е било в замисъла на Л. Бакърджиев за създаване на ново!?) да побере стеклия се народ, извикан от Клуба на дейците на културата на майтап срещу Първи април. Оказа се, че за това –хора бол! Към туземното население се присъединиха майтапчии от Свероизточна България и аркадашите им от „Хайде де”. Главен диригент на мероприятието бе секретарят на Клуба на дейците на културата в Бяла Кънчо Атанасов, пред когото все още не стои дилемата кое читалище да дирижира. Озвучаваха атмосферите и закопнелите души музиканти от оркестър „Янтра” и малкият Стефан Димов. Докато народът се майтапеше, ние сгащихме Стоянка и Ивайло в гримьорната (бяхме разбрали, че бързат да се чупят):           - Кой вятър ви довя в Бяла? Ст. МУТАФОВА: О, вятърът, който ме води навсякъде! Аз играя из цяла България, ние сме навсякъде, не стоим само в София – ще бъде много скучно, ако е така! Непрекъснато сме в движение.     - Имате ли ангажименти в театъра? Ст. МУТАФОВА: Имам, играя в две роли, даже утре сутринта имам репетиция, затова бързам да тръгна.      - Г-н Калоянчев-младши по-добър ли е от баща си? Ст. МУТАФОВА: За мен е много добър партньор. Много се разбирам с него, така сме си паснали добре! Не, не казвам, че е по-добър от баща си, но за мен е даже по-добър!     - С баща си консултирахте ли се, когато влязохте в тандем със Стоянка Мутафова? Ив. КАЛОЯНЧЕВ: Не, не съм се консултирал. Аз имам още много да се уча, както от него, така и от Мутафова.     - На първи април лъжете ли? Ст. МУТАФОВА: Ами аз излъгах света, като родих дъщеря си на 1 април навремето. Никой не вярваше! Всички мислеха, че ги „пързалям”.     - А през другите дни? Ст. МУТАФОВА: Другите дни пак лъжа! Че то човек без лъжа не може! Става дума за художествена лъжа. Човек си измисля разни работи.     - Какво е Вашето отношение към модата? Ст. МУТАФОВА: Вижте, на тези години малко съм се поизоставила. Смятам, че съм надебеляла и нямам ищах. Но навремето бях много елегантна – държах много на това! Обичам елегантните дами и на модата се радвам изобщо.     - Шъ съ оправим ли? –въпросът на Живка Гичева. Ст. МУТАФОВА: Е, че как няма да се оправим! Ще се оправим, естествено!     - Кажете някой майтап извън програмата си. Ст. МУТАФОВА: А-а-а! Не виждате ли какъв майтап става! (Разперва ръце, сякаш обхваща символично цялата държава, намигва, заливайки ни с характерния си смях, а ние пляскаме от възхищение.)

Йорданка ЗАБУНОВА



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabunova
Категория: Новини
Прочетен: 696399
Постинги: 301
Коментари: 292
Гласове: 1441
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031